čtvrtek 25. listopadu 2010

11 - Photoshopped

Přiznávám, že se mé fotografické činění zúžilo na dokumentaci pokračující přestavby našeho baráku. Kdybychom tady měli kategorii "časosběr", materiálu bych měl hromadu. Nicméně, nedávno mě inspiroval článek ve starším Photo Life, kde vyráběli zašlou, letitou fotografii. Námět jsem měl poruce z výletu do Loučně. Postup jsem použil svůj, asi ne tak dokonalý. Mimochodem, v prodejně Photo Life v Butovicích na Slunečním náměstí teď prodávají veškerá čísla Photo Life za dvacku, co začali vydávat Československou fotografii. Takže když dokážete skousnout, že 95% článků je od neomylného a vševědoucího pana Karbusického, je to cena přijatelná... :o)

4 komentářů:

zufin řekl(a)...

Dnes odpoledne jsem ve Photo Life na Butovicich vyzvedaval po dlouhe dobe zase jeden vyvolany "BW svitek"... priznam se, ze Photo life casak nemusim a koupil jsem i mimochodem pred mesicem prvni vydani Ceskoslovenske fotografie a je to v blede modrem to same ;-( uff...Kazdopadne to nemeni nic na tom, ze tve hluboke retro je kchul ;-) az jako by to bylo focene na plech ;-)))

Jan Sedláček řekl(a)...

Souhlasím. Nadělali kolem ČF humbuku, a pak je to tam zase jen samý Karbusický s patentem na rozum a PR články Pentaxu...

david řekl(a)...

Jendo je to fakt dobrý, ty kompjútry a hlavně vy machři za klávesnicí zvládnete neuvěřitelný kousky. Dokonce i já jsem o tomhle triku někde četl.Ale nebyl by nějaký příběh k té fotce? To víš, stará škola...

Jan Sedláček řekl(a)...

Příběh? Z kraje léta jsme zajeli do labyrintů v Loučni. V parku i na zámku probíhaly slavnosti věnované knížeti Valdštejnovi, po cestách se tu a tam promenovali dobové bytosti. Tahle je asi jediná, kde se do záběru nepletou všudypřítomní turisté. Teda, mám ještě jednu bez "civilistů", ale tam se zase řeholní sestře houpe na krku zrcadlovka... :o)

Okomentovat