neděle 28. února 2010

Portrait

Je to marné, materiál na portréty se jaksi nedostává a tak jsem musel znásilnit své děti, abych vůbec něco nafotil. Zkoušel jsem venku, v akci na lyžích, na bruslích, nakonec jsem zřídil domácí studio. Vybírám dva snímky, kde každý poměrně dobře odráží i mentalitu "modelek". Mladší Alice na stylizovaných fotkách pořád vypadala tak nějak uměle, nesvá. Jakmile si ale vzala do ruky okurku a tou po mě začala střílet, objevila se jí v očích její typická rošťácká jiskra. Jo a kdybyste tápali, co je to růžové rozmazané pozadí u druhé fotky, tak to je prosím roztočený deštník... :o)


3 komentářů:

zufin řekl(a)...

Skevle svetlo, jiskricky v ocich... Z holek je videt, ze jsou spokejene a stastne tato! ;-)

david řekl(a)...

Zadna sranda, měl jsem podobnou anabázi a děti mi nepózovaly vůbec. První fotka je podle mého moc dobrá, přesně jsi tam chytil tu rošťárnu a to fakt oceňuju. A čtverec tomu sluší, jak za starých 6x6 časů.

Miklós řekl(a)...

Good lights, warm colors, really suitable for children portraits. Adorable smiles too. Congrats! These are much more portraits than pictures, not like some of my ones...

Okomentovat