středa 31. března 2010

Daily life

Společné dělání úkolů je typickým příkladem denodenních prací, i David zřejmě ví své :o) Párkrát jsem si vzal foťák s sebou do práce, kdyby náhodou. A v metru čučim na haksny lidí přede mnou a říkám si, klasika... Poslední kousek jsem ulovil v úterý. Nevypadá jako archetyp houmlesáka, ale prodává prý NP každý den, tu Na Příkopech, pak zase jinde, prý čerstvé vydání...



2 komentářů:

david řekl(a)...

Nádhera, zarputilý výraz u psaní je podobnost čistě náhodná, pro nás otce dětí školou povinných typický daily life, fakt mě baví, jak jsme se shodli.A sluší tomu i formát čtverce a téměř high key provedení. Druhá je opravdu typická, haksny jsi zvládl noblesně, ta diagonála je pěkná, barevný kontrast džíny a červená eskalátorů, mírně v pohybu, dobrý. Třetí je spíš streetovka, fajn z podhledu, ale první dvě jsou o třídu lepší.Povedená série.

zufin řekl(a)...

Prvni fotecka vystihuje tema asi nejlip, navic provedeni a zaostreni a prace s clonou je presne jako vzdy. Myslim, ze bys ji klidne prodal do nejakeho edukativniho casaku ;-) Schody jsou bezvadnej napad, ale crop provedeni s jednim parem nohou mi prijde trochu prazdny (podhled na zaplneny esklator bez obliceju (jen zada) by mozna byl lepsi - musim nekdy zkusit ;-)), ale kompozicne jako vzdy skvele, a to i presto, ze jsi to strilel asi nekde od kuli co? ;-) Streetovou fotografii mam moc rad a posledni fotka je dobra momentka, ale asi bez popisku by mi sama o sobe daily life nepripominala. well done!

Okomentovat